festivalen

Helsingborg-festivalen igår var väldigt kul, väldigt jätte mycket kul till och med! :) var där med Frida, Frida, Frida och Lenika ...& som jag ville träffade massvis med folk gamla som nya. Åh, man blir så glad av att träffa folk man inte träffat på jätte länge. Nej det var mig en mycket trevlig kväll. Här kommer lite vad jag hade för mig igår:

* Vi tittade Erik Hassle, ni vet what I did to you was heartful-snubben.
* Var på RixFM-festivalen. Galet härligt det var, vi levde ut kan man säga. Inte glömma skrattade åt andra också ;) mohaha.
* Åkte karusell. Den var läskigt, skrek som en stucken gris och spännde mig så hela kroppen låste sig. Idag är jag hes!
* Hääääängde runder med kul folk. Bland annat, Danne prutade till sig roser till mig och Frida H. Väldigt kul och underhållade måste jag säga.
* Bussen hem var mer än proppfull. Fick en Öa-feeling som jag inte fått sen jag slutade nian.
* a lot of more. JO, JUST JA!!! inte glömma men måste ju köpa festivalmat & godisrämmar bland annat

Kim Fransson


Janet - som fick ful rumpa i latexlegginsen. Urk, tycker inte man ska användra leggins som byxor.


Idag blir det också festivalen, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0