trudelluuuu!

Ett återkommande ämne i bloggen den senaste tiden har varit festival. Vad tror ni dagens inlägg handlar om? just ja, fesival!

Sista dagen på Helsingborgsfestivalen i kväll. Snyft, de dagarna har varit så jäkla roliga. Toppen kuliga på alla sätt och vis. 

Igår tog jag bussen in med Frida H och Robin L för att sen möte upp Frida B undertiden tittade vi Ljung komma ut från en toa så han hängde på oss så stack vi och kollade när eket goif (fotbollsföreningen i Öa) fick Henrik Larsson stependiet. Vi var mycket duktiga suppoters med fick flaggor och godis, badbollar och annat skit som delades ut. Kul. Jaja, sen flöt dagen på fler och fler anslöt sig. Sista vi gjorde var att vi smet in i Öl-tältet tror jag det var för vi var väldigt danssugna. Så där dansade vi runder med BARA 30+ kändes det som. Jag kände mig liten, väääldigt liten! sen buss hem. Lika underhållade som alltid.

Iaf, ikväll ska dock inte bli en flopp kväll. Den ska bli lika kanon kul som alla de andra dagarna. Bytar gäng idag. Blir med mina andra favoriter Sandra och Joanna, tror också Emma skulle med om jag minns rätt. Det kommer bli kul! :) plus en del från klassen vi bestämt att möta upp nån gång iaf.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0