sent bloggande

inom loppet av 1 minut hann jag få ett telefonsamtal, packa det sista, byta om, gå på toa, välja kläder och sätta mig på en cykel..

Robin ringde, han fyller år. GRATTIS MIN KÄRA VÄN! <3 ... han hade tårta över och ville att några skulle komma över och fira han nu på kvällen. Jag kom snabbare än blixten.. Väl frame hör jag Robin som skriker. FRIIIDA ÄTER UPP TÅÅÅÅÅRTAN!!! shiiit, jag lovar, jag kastade cykel och rusade in och högg i. haha.. Trevligt trevligt var det :) var jag, Frida H, Oscar, Jonte och Ljungen + Robin såklart,  mycket härlig födelsedag han fick.

sen fick vi en snille blixt och stack till Frida och spelade kubb och hoppade massa stuttsimatta & jag var sämst på det :(. Sista snilleblixten blev nu ett kvällsdopp/nakenbad i sjön. elr för mig.. Dom andra drog till en fest nu, tror dom skulle dit. Jag måste sova nu ska upp tiiiiidigt imorgon.

Hörreni!
Hejdå, nu drar jag iväg til nått stället i Halland över helgen. Mer info när jag är hemma nån gång.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0