ingen rubrik

Hej babes!

Fick en väldigt lyckad födelsedag igår som firades med familj och släkt. Massvis med presenter och mat. Var så mätt i magen så jag var tvungen att gå en runda för att få igång matsmältningen snabbare. Tur att man inte fyller år varje dag men "otur" att jag har många släktningar som också dom fyller år med massa mat och gottgott som det bjuds på.

Idag blev jag väkt halv 10, höll på att smälla av. Fyför, är dödens nu. Vi ska åka till Kalmar och sommarstugan för ett par dagar, kommer hem på söndag. Så jag missar tyvärr Saras 18 års fest, Grattis i förskott! <3. Det suger riktigt hårt. Så att jag följer med till stugan fattar ni att det inte är ett val jag själv gjort. Mer att mamma var sen med att informera mig att vi ska träffa lite släktingar där och då fira min o mamma födelsedag. Ja sen var det lite annat vi skulle hinna med. Sånt är livet. Kommer ha skönt annars men kommer nog på fredag kväll tänka en extra tanke till Saras fest att egentligen skulle varit där då. Well Well. 

Jag hoppas på bra väder annars kommer jag bara sura.

hejdå alla, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0