hbg

:)

Idag drar det igång, Helsingborgsfestivalen! & nu snart blir det en runda dit med Frida. Chilla runder lite sen blir det nog Rixfm-festivalen ikväll om inget annat dyker upp. Äntligen lite saker om händer, det är najs! :)

Wiho, en bra sak till! Hoppas på att träffa masa folk från klassen. Vilket jag säkert kommer göra eller ja, Joanna och Sandra lär jag träffa, det vet jag! för dom ska jag vara med på lördagen iaf, det är bestämt!

Sen har jag ett annat problem. Typ vanligt tjejproblem. Jag vet inte va djag ska ha på mig. Blää, hittar inget & hittar jag något är det något annat som inte stämmer. Typ tänkte ta jeanslegging, men jag är sån att jag kan inte ha jeans till jeans, alltså jeansleggins och sen jeansjacka till det, blir som kaka på kaka. Så japp, naken eller pyamasen får det nog bli?


See you later aligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0