en vanlig konversation mellan Sofia och Joanna

Här kommer ett tips till alla er andra som är lite småt uttråkade idag.
Det ända du behöver är en msn & en galen vän :)

Så här kan en konversation mellan mig och Joanna se ut allt för ofta när vi inte har något annat för oss. Vi låter fantasin i huvudet snurra p. Kul som fan blir det. Det kanske inte är ER humor men det är VÅR humor.

Okej, orkar inte skriva och göra om allt så snor från Joannas blogg istället :) Samma sak.

» S o f i a - säger:

yeaaah, åh hade det inte varit bättre med en privat jet istället, då kan vi typ flyga iväg till medelhavet och runt om i världen lätt som en plätt


joanna säger:

jaaaaa

men jag tycker lyxbåtar verkar så mysiga.. vi kanske borde ha varsin sån också?

men då kan man bara vara på havet...hmm.. vi kanske borde ha flygande lyxbåtar, finns de?


» S o f i a - säger:

jaa, men kan ha lyxyacht som finns där vi befinner oss sen har vi ju redan vår rika snubbe, eller har och har vi har redan plane rpå han, ska bara ta och skaffa han först. Så pengar till massa shopping kommer vi också ha

joanna säger:

ja, en oljeshejk va det va? oh ja, bara gucci, prada, D&G, channel osv ska vi ha'


» S o f i a - säger:

yeahyeah en riktig rik snubbe. Gärna ful och gamla så ingen annan försöker sno han från oss

sökte på google lite, vad tror du om han?

http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/sheik_abdel_rahman.jpg



ash, hittade inga andra :/


joanna säger:

JAAA! han blir skitbra....

riktigt ful men ändå lite sexig liksom.


» S o f i a - säger:

jo, jag kände det med. Kolla hans ögon liksom, grrr ... fast skulle sitta bättre men en lite äldre med mer skägg och fler rynkor


joanna säger:

han hette "sheik abdel rahman"

jag tycker han ser väldigt glad ut! lycklig på nått sätt lixååååm! jo, han får vi nöja oss med


» S o f i a - säger:

åhhhh, det hörs coolt

Tufft liksom, Sofia adbel rahman och joanna adbel rahman


» S o f i a - säger:

Vi är coola

fyfaaan vad alla lär bli avundsjuka på oss där vi går på dejter med vår man. ahh, en härlig sak till jag kom på. Det är ju tillåtet inom islam att ha mer än en fru så vi är lagliga också. sen finns det ingen åldergräns när man får gifta sig.

vad sägs om att slå til på stort och gifta oss under hbg-festivalen ? jag menar så alla ser oss. typ vid kärnantrappan`? sen kommer vårt privat jet och hämtar oss och flyger oss till vår lyx yacht på Ibiza


joanna säger:

låter perfecto (y) jag lärde mig lite arabiska i grundskolan så jag skulle nog kunna förska få han att förstå att vi åtminstonde säger "jag älskar dig" till honom.

men ska vi hyra kärnan på festivalen? (: till sveriges bästa bröllop med tre stycken! lördag då eller?


» S o f i a - säger:

fan vad härligt Joanna" åhhh, detta kommer gå bra. jag kan "jalla jalla" också men vet inte vad det betyder bara. bra intryck att säga nått på arabiska bara


 

joanna säger:

ja just det!! och habibi!!! det betyder älskling : )


» S o f i a - säger:

ahh, fan vad bra! det är svin bra. kan vi säga det hela tiden


---------------------------------------------------------------------------------------------
Så nu måste jag och Joanna fortsätta vår konversation. Var tvunga att vila magen och skrattgroparna lite.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHAHAHHA! sofia det finns inga som är galnare än osss !! liksom tänk efter, vad i hel**** brukar våra konversationer handla om? xD HAHAH! helt sick & crazy ; ) <333

2009-07-22 @ 17:59:24
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0