byebye

hejhej!

Äntligen lite sommarvarme igen, synd bara att  det inte lär vara  nått länge. Typ ska regna i morgon, fy vad trist! Ja så man fick passa på att vara ute när solen i mellan åt kom fram, så lite sol fick man på sig. Inte för jag tror det spela någon roll.

Men nu är det så här att jag åker upp till sommarstugan igen. Kanske att jag åker med hem redan på söndag annars stanna jag några dagar men jag SKA vara hemma till hbg-festivalen. Om inte pappa vill köra hem innan dess tar jag tåget eller nått sånt hem. Så är det bara! ... Blir mycket festivaler för mig i veckan. Nu denna helg är det festival där vi har vår sommarstugan, därför jag vill med. Ja, kan väl beskriva den som en miniatyr av hbg-festivalen. Är typ likadana. Artisterna där i år är, BWO, Kvevin Borg sen nån känd gubbe som jag inte minns namnet på nu + mindre kända lokala band. Dom är väl sådär, hade väl önskat nått bättre typ som Coldplay vore inte helt fel? ash, det blir kul ändå. Hoppas regnet håller sig borta

Btw, jag saknar min lillasyster mycket nu!!! kommer pussa och krama ihjäl henne när jag ser henne ikväll. Lillskiten! . Fy, hon och pappa har varit på Gotland i veckan och hängt med alla bratsen från Stockholm. Okej, det sista är inte riktigt rätt. Egentligen skulle jag följt med blev så att jag skulle jobba i veckan, men ja pengar är inte fel det heller.

Jag och min lillasyster på Kalmar slott innan i sommras :)


jaja, nu kan jag inte sitta här mer. Hörs nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0