back in town

Borta bäst, hemma bra.
för så tycker jag & sån är jag! inget fel på min familj, inte det jag menar. men tycker om att komma bort från verkligenheten/vardagen ett tag och bara leva ut.

Nu är jag hemma i Örkelljung för cirka 1,5 dygn sen far jag iväg igen. YES! fast då bara borta över helgen som tillbringas med min älskad släkt  på nått crazy-ställe nedanför Göteborg.

Jag har haft en äkta "sommarlovs"-vecka. Så jävla nöjd är jag med den. Nu är jag nöjd, skolan kan börja. Nja, eller inte! Men har nästan uppfyllt alla elementen i ett sommarlov denna veckan i sommarstugan.

Vi åkte upp i fredagskväll & på lördagen kom min moster, Janne, Towa och Hanna till oss och stannade tills i tisdags kväll. Vi har haft det så kul.

Nu ska jag fånga in allt som hänt undertiden jag varit borta. Tidningar har man läst och sätt på tvn, så där hänger jag med. Men inte i internetväg. Vet ni vad, internet hade vi. Jag och Hanna var inne och youtubade ibland, så där fanns chans för mig att kolla läget men icke sa nicke. Hade ingen lust eller sug efter det så säger som mamma säger : Jag har semester.

En liten uppdatering så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0