back agian

Hej hallå, nu vart jag hemma igen!

Helgen har varit helt obeskrivlig, så fantastisk. Jag var så överlyckligt glad hela tiden, att jag har en sån underbart bäst släkt är helt otroligt. Att blod är tjockare än vatten, är sant! Varför jag varit borta nu över helgen var för att fira med släkten på mammas sida att mormor och morfar firade Guldbröllop. Det firades i mittan av Halland på ett ställe som heter Ästad om jag minns rätt.Vad det är för ställe kommer jag till när bilderna är inne, då fattar nog hur kul jag haft det.

Måste bara säga en roligt sak. Idag har jag träningverk typ överallt men det skummaste stället är UNDER FÖTTERNA?! haha, härligt va. Nu går jag runder upp och ner på händerna, nästan iaf :)

varför är jag inte 18 år och kan sticka ut och dansa nu & bor i en storstad dessutom? Ash, får har mitt egna lilla disko på mitt rum istället. Igår hade vi också disko hela natten lång, tack vare våre våra granngäng i stugorna bredvid oss :) ash, mina öron och hjärtat had enog inte pallat mer drunkade basljud.
Lyssna och dansa i era tankar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0