yesbox

Klockan är 18,00 nu och söndagen är snart förbi. Typisk söndag som alla andra söndagar så inget speciellt att skriva.

Rätt så aktiv har jag varit idag:

* fixat med mina naglar. Blodröda blev dom. Sugen på att sätta på mina nagelsmycken också. Så blir dom perfecto :)

* Jag tog mig ut och sprang en runda. Inte så långt men är en bra start. Känner att jag har svikit min kondis en hel del. Ändring på det nu. Nja, har inga förväntningar får se hur det går.

* Gjort min matte så helt färdig och klar för denna veckan matte. Det är skönt!

Jaja, då får vi väl se vad som sker i kväll. Ett måste är trollkarlens hemligheter. Alla pusselbitar om magi faller på plats. Tycker synd om alla magiker nu, för ingen kommer längre tro på dem längre. Det finns inte magi, nått lurt och smart ligger bakom allt. . Fast det hade varit sjukt fräckt om magi funnits, tänker er. Hokus pokus filijuckus - EN MILJON! Ja, inte suttit helt fel.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, fin blogg du har :)

Allt väl?

2009-01-25 @ 19:15:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Härligt :)

- jo det är bara bra med mig.

2009-01-25 @ 19:39:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: malin

haha jo eller hur magikerna måste va helt galna nu :P men har du någonsin sett chris angel på tv? hans trick fattar jag nada av han går på husväggar, i pooler där folk ligger och simmar under han. han e helt otrolig youtuba honom om du gillar magi o inte sett han än! :) fin blogg kolla gärna in min med :)

2009-01-26 @ 18:14:37
URL: http://lilopauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0