lycka är framgång

Jag känner att jag fyller ut dagens alla timmar och minuter inga går till spillor. Det är väl bra :) jag menar det hela på ett bra sätt, inte ett strässade. haha. Åh, jag låvar er verkligen en grej här, har man kul då lyckas man. Man är vinnare i alla lägen då. Det stämmer så jävla bra så det är sjukt. Orkar inte gå in på varför, men tror alla fattar innehållet i det.

Vad jag sysselsatt mig med idag är att fixa och trixa färdigt med min engelska redovisning som är i morgon. Om ABBA :) nja, inte ABBA fakta rakt av. Det hade varit tråkigt, på ett lite annat sätt kan man säga. Jaupp!  Seeeeeeen, gjorde jag det. Jag blev fast, kollade på nästan hela instellationen av Barack Obama. Det var helt skjut vad fångad man blev, så mäktigt. Man förstod verkligen hur mycket detta betydde för så många människor, det gräts gräts och åter gräts i publiken. Vem blöa för att Sverige får en ny statsminister? Nobody, i guess! okej, inte samma grej här i Sverige då. Är inte så insatt i det hela valet i usa. Bara gjort en valanalys så helt okunnig om det är jag dock inte... ;p



Time for me to go back to the presentation of ABBA - And for you?


Kommentarer
Postat av: Kersti

Hej, vilken fin blogg du har!

Tack för att du hälsade på hos mig.

Kram

2009-01-21 @ 10:57:38
URL: http://kerstis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0