skidåkning, I love it!

Igår var en härlig dag. Från klockan 11 på morgonen till klockan 18 på kvällen var jag på vallåsen. Måste nämnas att tempraturen skifftade från - 8 mitt på dagen till -12 grader när vi åkte därifrån. Det var mig inte dåligt, värre än vad det är nere i alperna ibland. Fast där kan det i och för sig blåsa upp riktigt mycket ibland, det är inte skönt kan jag säga er. Aj aj vad ont det gör i kinderna då främt... Men kylan igår det gick, med lite upptining i varmestugen så var man på att igen. :)

Jag blir så himla sugen på att åka mer skidor, speciellt på riktigt snö och långa och välpistade halvbranta backa nu. Gah, Take my away, please! Aspen, saalbach, Chamonix, Verbier, Åre, Hemsedal det kvittar bara någon stanns. Okej?


Hemsedal 07.


Förstår ni mig lite kanske? Det är underbart... min papap på bilden föresten. haha!



Sorligt men sant, bara 2 dagar kvar av jullovet. Börjar skolan på torsdag. Då sätter allt igång igen! Dax att börja njuta dom sista dagarna av jullovet nu. Sen är terminen igång, sportlov, påsklos sen har jag sommarlov igen. Precis alltig går också så snabbt kan man ju hoppas på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0