tränat med Wissman!

Idag kära vänner, nu ska ni få höra!

Vår idrottlektion den mest speciella jag varit med om. Malin och Elin höll den, friidrott! Började med lite löpskolning, det var kul. Så skämtade vi lite smått, tänk så kommer Johan Wissman hit och tränar. Nej, det fanns inte på kartan eftersom hallen var bokade till vår skolan. Tror inte dom bokar över Johan Wissmans tid precis. Fortsatte som vanligt. Men helt plötsligt blev det helt allvarligt tyst. Det var JOHAN WISSMAN SOM KOM IN!!! HAHAHA xD vad gör man liksom? man dör ett tag. Vi måste sett hur töntiga ut som hellst. ALLA bara stirrade, pinsamt för han och oss säkert. Men ja, sen var den lektionen körd. Han joggade, vi kutade allt vad vi hade kom inte änns förbi han. suck! eller mer "vågade inte" . Men visst hade väl varit nått att skryta med, "ash jag är snabbre än Wissman, spring liksom förbi han när vi tränade friidrott tillsammans".

Har aldrig varit så här nära OS någonsin, kommer itne komma närmre heller. För kommer nog aldrig bli så bra i någon sport så jag får åka till OS. Jo finns det någon "blondinidrott" är jag solklar vinnar :D  .. Nej, vi kände oss som urtöntiga 11-12 åringar som sätt sin livs idol, typ så var det.


den svarta pricken är han. JAG TOG ETT SMYGFOTO. Nue hade mobilen i väskan. Men bella har riktigt bra bilden. Får dom i morgon nog :) mohaha. Då ska ni få se.

Hälsningar från en som näääästan var med i OS. Eller, en som tränat med en av världens snabbast. Eller Sveriges snabbaste och typ europas också kanske? den ni.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, va coolt! han är fan snygg :P

2009-01-22 @ 20:22:11
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0