tönt lista



Vem:
Saknar du: ingen, förutom my angel in heaven <3
Vill du döda: Jag vill inte döda någon.
rörde dig sist: Nellie
Vill du slå: Mike Tyson, det vore något.
Kysste dig sist: tihih
Kramade du sist: Lillasyster, jag kramar & pussar henne så mycket jag kan.
Vill du prata med: just nu vet jag inte
Skrek du på sist: Vet inte, förmodligen mamma. haha x)
Vill du vara som: Lauren Conrad, hon näst intill perfekt i allt.
Sårade dig sist: ingen anning, vet inte änns när jag blev sårad sist.
Vill du bli galet full med: Klasskompisarna, dom bästa! +några personer till.
Gjorde dig riktigt glad senast: svårt att komma just nu.
Fick du sms från senast:  Frida
Ringde du senast: Mamma
Ringde dig senast: Mamma, hon ringde upp mig.
Är snyggast på jorden: Tjej - Lauren Conrad. Kille - har inte bestmt mig här ännu vem som får den platsen

Har du:
För många vänner: man kan inte få för många!
Förföljelsemani: Nått så sjukt mycket. Blir nästan galen av det
Tvångstankar: på sätt och vis. Inbillar mig dumma saker.
Någon annan psykisk sjukdom: helt frisk
Någon fysisk sjukdom: helt frisk här med
Någon skada: min tummnagel är av, så ser bara dumt ut nu.
Färgat håret: Never ever, stolt! förutom att jag färgade underhåret när jag gick i 4:an.. Sen nån gång haft i ett fåtal små slingor i håret nån gång.
Brutit några ben: lillfingret. Hard life
Några piercings: nejnej
Egen dator: ingen helt egen
Bra självförtroende: jaadå, det har jag! ;)
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon den senaste veckan: Ja, yes, japp, si!
Bjudit ut någon: näh
Varit kär: kär å kär, lite då!
Dumpat någon: njae, typ.
Stulit någonting: ocoolt att göra. Har pengar att kunna betala med
Lämnat landet: jadå, många gånger.
Tuttat eld på nått: Ja, på ljus och eldbrasor.
Gjort något olagligt: Jag laddar ner från internet, nu blir det finkan! haha

Hur:

Går du: på två ben
Svarar du i telefonen: Hej eller hej det är Sofia!
Fördriver du tiden: dator,tv,sover,kompisar,ps3 & äter godis
Mycket pengar har du: Har så jag klarar mig långt och länge, men inte mer än Paris Hilton. haha
Tjänar du pengar: Mina föreldrar, farmor och mormor ibland :)
Ofta diskar du: aldrig, vi har diskmaskin
Ofta städar du: en gång i månaden
Många stör du dig på: nobody
Ofta träffar du din familj: varje dag :)
Mycket är klockan: 17,58


Tror du:

Att du kommer bli något: Ja, jag ska kämpa för mina mål.
På gud: på nått gör jag, eller vill kunna tro på Gud. Att det finns nått bakom allt
På rymdvarelser: nej! eller varför inte, varför skulle just jorden vara den enda planten med liv av alla miljader planter.
Att folk tycker om dig: joja, har inga fiender vad jag vet
På ett liv efter detta: jepp, eller samma här. Jag vill kunna tro på ett liv efter döden.
Att fiskar kan tänka: what? nej dom är nog iq-befriade
Att du kommer leva länge: jag är odödlig! punkt slut

. På tal om Lauren Conrad. Pratar precis med Isabella på msn som varit i LA hela jullovet. & då hade hon varit där Lauren och Lo bor! gaaah, man blit ju ännu mer avundsjuk nu. Sen allt annat och sätt och gjort i LA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0