söndag

Nu är det så att skolan har kommit igång, har en hel spännade, rolig och kämpade termin kvar till sommarlovet. Där finns en hel del roliga saker med skolan att se framimot, samt jobbiga saker. Fast det är dom jobbiga stunderna man lär sig av, det är dom som är lärorika och när man tagit sig igenom det känner man sig som en vinnare. :) . Jag tro man har nytta av det framåt i livet. Sen har vi dom roliga sakerna också. Dom måste också finns där för att hämta energi från, så man håller på en jämn nivå. Detta har inte bara med skolan att göra, det gäller typ allt här i livet. Tycker jag då.

Söndagar är tråkiga dagar man gör inget speciellt, man degar sig! Fast lite har jag hunnit med.
Kollade slalom på tv, samtidigt som jag kollade på en dokumentär och den kändisgrejs. Jag är lite av att proffs med detta att zappa mellan kanaler utan att tappa vad som hänt. haha... Sen blev jag sockersugen så bakade risgodis, jummi.!!! & nu här på eftermiddagen blev det skridskor åkning på isen.

varför går det inte att lägga upp bilder som kommer från google? för mig funkar nästan bara foton jag tagit eller någon annan skicka till mig.

Sen, vafan jag får verkligen inte till det med designen. Det är super duper svårt att fatta hur man gör. Blä för det! min blogg ser förjävlig ut..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0