söndag

nähe, oj redan söndag igen! Fast jag gillar att tiden går så snabbt, jag vill bara har vår och sommar, ja VARME nu. Det är bara grått och trist ute nu. Men whatever, så ska det väl vara.

har inga speciella planer för dagen. Blir nog att jag gör något skolarbete så jag slipper det i veckan. Sen lite andra saker. Annars vet jag inte, det får vi se.

wiho, det verkar bli vallåsen med skolan. Så himla kul det ska bli. Kollade deras hemsida och dom hade öppet till och med vecka 6 och vi ska dit vecka 5! Detta är ju underbart. Jaja, bara en och en halv vecka kvar då. Jag hoppas faktiskt på att det kommer lite mer snö, för då kanske fler backar öppnas. Det hade varit ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0