Sofia=elak?

Idag hade vi vår idrottlektion, jag, Julia och Isabella. Hade styrcka och kondition och var just vad det också var. Hade styrktestationen samtidigt som hälften av klassen bara sprang sen bytade dom. Det hade vi som huvudmoment då! Jätte duktiga vara alla, verkligen slet. Fick peppa dom lite så var dom på att igen. Duktiga! Men kände verkligen att jag hade prickat den peerfekta dagen för att ha detta plågade idrottlektionen. Vi stod mest och beådrade dom andra vad dom skulle göra. Lite diktatoraktigt. Var inte bara jag som slet och hade ont nån stanns på kroppen. Moahahahaha!  Som bilden nedan kände jag mig. ; )   . Nja, men vi var duktiga i att hålla lektionen. Klarade av alla situationer, cp-spelarna la av, fixade så den funkade.  Vi märkte att vi hade för mycket tid över så snabbt och enkelt fick vi hitta på nått nytt. Många var sjuka så fick göra om vår planering i visa saker...Bra för betyget vetni!



Imorgon kanske jag har en spännade/kul sak att berätta för er ;) HANG ON!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag hittade klänningen på tradera! Det var tydligen ngn som sydde av märkes kläder! & denna lyckades hon riktigt bra med ;D

2009-01-15 @ 19:52:52
URL: http://alivio.blogg.se/
Postat av: Jess

haha,riktigt bra med hornen och allt (6)

svar: ja, visst vore det underbar allt!

2009-01-15 @ 20:01:21
URL: http://jjjt.blogg.se/
Postat av: Michélle

Gotland är hemskt roligt på sommaren, men det är för att alla turister kommer och så är det mycket mer som är öppet. Nu på vintern så händer det inte så mycket, samma människor, grått och tråkigt. :/ :P

2009-01-15 @ 20:05:53
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

bara kikar in och säger godnatt

Hoppas du haft en bra torsdag

www.enlitentax.blogg.se

2009-01-15 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0