Piggelin

Detta är så himla jobbigt. Ma går och lägger sig, sen börjar man tänka! Tänk om allt möjligt utan att man själv tänker på att man tänker. Igår låg jag säkert 1 ½ timme innan jag kom på mig själv. Min sovtid är dyrbar kan inte tänka bort 1 ½ timme. Brukar ta ungefär en timme för mig att somnar, har jag tur 30 min. Vad skönt det måste vara för dom som bara kan lägga sig ner och somnar dom på en bums. Najs Najs. Så blev inte mycket sömn i natt, 6 timmar. Men var inte ett dugg trött ändå när jag vaknade :D .. Piggelin

Dagen har vi inte gjort något speciellt. Som vanligt antar jag. Såg bland annat rapports årskrönika, nyhetsuppdatering är nått vi verkligen hänger med i kan jag låva er. haha. I morgon 17,00 -20,00 på svt sänds när Obama tillträder som president. Det har vi fått veta. Som Mia (vår lärare) säger: Detta är en historiskhändelse, det vill ni väl inte missa? Åhnej, en historikhändlese går iiiiinte att missa, eller? Hon är kanske 35-40 år vi är 16-17-18 år, intresset är lite olika... Den lär ändå sändas och visas över allt och kommer säkert få se den i skolan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0