paaaain!



Smärta smärta SMÄRTA, jaaag vill dö, cut me!  Nejnej skojar bara, ingen emosmärta här inte. Jag snackar om riktig jävla smärta. Nästan så att det är värt att slå knytnäve rakt in i en stenvägg. Fast det vore inte så begåvat gjort, får jag åka till doktorn med den. Har så ont i käften att jag knappt kan prata. Hela jävla käken är som om den dras åt olika riktningar så kan inte sättta fingret var det gör som ondast. Har sättit en min under räls nu. buuuuu! Tandläkaren satt även en bit en innekäken också för att kindtanden skulle få utrymme för att rätta till sig. (därför jag har tandställing i underkäken, övre vet jag inte.) Så är dubbel smärta här + att det på innekäken skaver som fan! Det nog det är nog med detta, klart det inte är. Som har spännt den i överkäken också. Höjden av smärta! Jag ska testa läramig flyga idag, lär ändå inte känna nån smärta när jag landar och dör.

Detta är kul också. Nu har jag ONT! Hur kommer det inte vara i morgon då?

Ett tips för er som bantar är att skaffa tandställning, ni kan kanppt äta nått på några dagar. Själv gick jag ner 2-3 kilo sist..
& det tog tog en månad att återställa minst. Sen nu är det dax igen. Så ja, ett tips från coachen liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mycket :)

2009-01-15 @ 19:29:46
URL: http://verte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0