orka

rubriken säger allt. Jag orkar bara inte längre... Är så jävla sur, arg, förbannad och besviken. Allt! Jag ångar inuti mig kan jag låva. Det ända jag vill göra just nu är att lägga mig i fosterställning och skricka, vrålda och tjuta få ut allt. Allt detta är relaterat till en grej. Min hemtenta (vill inte änns tänk på ordet nästan). Kan ni förstå hur mycket tid och energi jag la ner på den, jag ville verkligen ha ett bra betyg på det, i med allt annat i histora gått så bra. Ja, jag var i alla fall godkänd, sen har jag förträngt resten vad jag fick. Jag skiter i betyget i sig egentligen. Det är allt kraft och energi man la ner på det (helt i onödan nu), man mådde piss & var uber stressad just dagarna innan den skulle vara inne. Det är det som är de jobbiga, att först bara klara det var väl jobbigt, sen som tack för det får man inget tillbaka, ingetting!!! ett hårt slag i magen känns det som nu i alla fall. Jag har inte orkat fråga vad som gick fel, antaligen har jag missuppfattat uppgiften eller nått i den stilen.

fast jag tänker inte ge upp för detta. Fan heller! nu ska jag deppa ett tag för detta sen är det bara att fortsätta med nästan. jag tappade liksom glöden lite nu, just nu vill man bara sluta skolan helt och hållet, men i morgon eller övermorgon är allt glömmt. Alla underbara klasskompisar och andra elever, skolan i sig och lärarna är för bra för att hoppa av, dom är toppen . Även om jag är lite små tur på han som rättade tentan, haha. Jag vet ju hr mycket kul vi har framför oss. Det är det roliga man tänker på, jag vet också att jag kommer lära mig sjuuukt mycket under dessa tre åren som jag kommer ha enorm nytta av resten av livet. Jaja, slut snackar om detta. bara kände för att skriva av min besvikelse lite. Tror det kan funkar lite.

Så, allt är glömmt! I morgon är det en ny dag & nya tag. Kanske överreagerade lite väl mycket i det som jag skivit ovan. Men är man arg så vill man göra allt så stort som möjligt. Tror inte det är riktigt så farlig egentligen. men men


man kan inte mer än längta & drömma till detta ställe. Om jag änå kunde.......flyga!

UPDATE: Kanske slutdeppat nu, har kanske inte gått så dåligt ändå. För kan hända att min lärare bara gjort ett litet fel. Nu när jag kollat igenom papperna och kommentarerna tolkar jag det på ett annat viss. Måste nog ta mig en pratstund med han snart. hoppas på det bästa :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0