new year

Första inlägget för iår :) se där ja... Nu är det visst 2009!

Har egentligen inte så mycket att säga/skriva.
Men nytt år var det ja! Inga nyårslöften här inte. Inget börja om på nytt här inte. Inget ser till så nästa år blir det bästa. Inget jag ska göra det och klara det i år här inte. Nejnej, det är liksom inte så att man får ett helt nytt liv för att klockan slår över 12 den 31 December och nytt år blir det. Bara några siffror som ändra, inte mer än så. Känner jag! Livet rullar på som alltid, i år blir jag 17 år. Det hörs jävligt gamalt snart är jag 95 år också!

Men 2008 var en speciellt år på många sätt. Men kan inte säga att det var de bäsa året i mitt liv. För år går inte att jämföras känns det som. Bara att låta se vad 2009 har att bjuda på. Jag har en del drömmar om vad jag hoppas på, buuut I don't tell you ;).

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0