music makes the people?

Nu måste jag ta mig tid att ladda ner lite musiken. Har nog inte gjort det på 2 månader, galet va? Jag använder mig nästan bara av youtube till musik. Så nu har jag inte att lägga in på mobilen förutom 100 år gamla låtar. Så dte får det bli ändring på nu känner jag. Någon som har tips till bra låtar?

Igår spelade Chris Brown i Stockholm. Det verkligen varit kul att vara på den konsertn kan jag tro. Fast det surast är nog att Coldplay spelar här i sommar. Det hade nog varit höjden av allt att gå på en sån konsert. Men på mentorsmötet i skolan (dagen efter biljetterna släpptes) så berättade några hur överlyckliga dom varit efter fått tag på biljetter. Kändes rätt hopplöst då. haha. Men jag är ingen konsert-typ som älskar gå på konserer. Senaste var Simple plan i Stockholm förra året. Fast det var riktigt jävla kul, förutom att jag blev av med min kamera. Hittade den sen också :)


sångare i simple plan. Så nära oss var han, tyckades röra hans svettiga hår också. Det ni!


bild från konserten

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så hemskt mkt. En vän till mig som har gjort den :)

2009-01-24 @ 22:14:17
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0