kväll

Såg nyss på bonde söker fru. Nawe så sött, puttinutti. Fast jag tyckte verkligen att dom fått "en raket i baken". Gifter man sig efter att man varit tillsammans i bara 6 månader. 6 månader är typ inget allt, kan jag då tycka. Men som är säkert super kär och vet att det är rätt. Tror ni TV4 sponsrade hela kalaset? jag är rätt säker på det faktiskt. haha .

Nej nu ska jag nog ta och leta upp 30 glosor som jag inte kan, skulle fixa tills på torsdag... Men, om man inte kan dom? hur ska man komma på dom hux flux då da? hrm, då får man tänka "out of the box", jag tar sen en låttext och väljer ut de glosorna jag inte vet vad dom betyder, tar jag. Lätt som en plätt detta går snabbt :)

SEN SKA JAG SOVA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg

2009-01-26 @ 21:48:26
URL: http://sandraskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0