Kusin min<3

Jag mår hon leva, jag mår hon leva jag mår hon leva ut i hundrade år. Ja, visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundrade år.!

GRATTIS MIN LOVLEY KUSIN HANNA!

Jag kan inte riktigt inse att hon blir 20 år idag. Alltså vuxen på riktigt, sjukt! Jag minns som igår när vi var små, ja alla vi kusiner. Lekte alltid glömme hos mormor & morfar, eller alla semestrar då vi total fjantade oss. När vi stod på balkongen i Schweitz och spottade ner på dom som skulle in i affären, äckligt men kul tills våra föräldrar märkte det...Alla filmer vi spelat in, snart golden globe pris för dom. Hur jag älskade när Hanna gjorde mitt hår fint, hon gjorde alltid något med mitt hår varje gång vi sågs. Efter kände jag mig som en prinsessa. Vi har blivit äldre men alla minnen finns kvar, bland dom bästa tror jag. Vi ses inte lika ofta längre, som när vi var mindre. Men rätt förståligt, vi alla pluggar ju. Och hanna bodde ett tag i Australien innan.. Men vi är alltid samma kusiner som innan. Hon var den jag mest beundrade när jag var mindre. Allt hon sa löd jag, hon var som en förebild.. Jag ville vara som hon! 

Jag önskar hela familjen Berggren i norrköping bott här nere i skåne som oss andra. Men så är det, så kunde inte vara med och fira idag. Lite synd. Men att ringa går alltid bra :D

LOVE YOU!

jag har inga bilder här, men får klara utan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0