klenisar



Hälsobanken på morgonen. Helt osminkad och ofixad, iklädd träningkläder. Tar jag mig mer till bussen  sen från lasarettet till friskis. Jag kände mig sjukt sunkig och ofräsh, men det struntade jag i. Att jag gjorde det bara. haha. jaja!
 Vi får inte använda gymet innan vi fått en instruktion av en ledare, så jag, Martina, Frida och deras klasskompis Ebba fixade det idag. Det var lagom pinsamt. För det första hade vi ingen koll alls vad allt med träning heter och vad man tränar och varför, risker hit och dit. Sen var vi klena som bara den. Vår instryktör ställde in en vikt och sa, det är för lätt med börja så här sen får ni öka. Nja, snarare sänka. Inte nog med det, när vi väl skulle få pröva då gjorde vi fel också. Vet inte hur många gånger vår instruktör skrattade. Vi borde nog hålla oss en bit från gymet. Men åhnej, nu så kör vi! Vi har fått en "träningsmall" vi ska följa. Den vi gick igenom idag. Rätt så skönt då vet man hela tiden vad man ska göra och varför, hit och dit. . Bara till att följa den så har vi beach 2009. Kanske? :)

Börjat planera inför vår klassfest nästa fredag blir det nog. Alla är så snälla och ställer upp med att fixa saker, sötisar! Hoppas hoppas hoppas, på att vi hinner fixa allt tills nästa fredag. Annars får vi nog vänta tills efter lovet. Men bara dte blir av så blir dte bra. Eller ja, det blir av det är säkert. Vi ska ha får klassfest! We are number one.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, jaa ! de är så jävla gulligt. fast alla gifter sig med varandra :P haha! man blir beroende :P

snygg bloggen blivit :D

2009-01-28 @ 21:10:46
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0