jobbigt läge



Åh, vad skönt det att var att vakna hann jag tänka innan jag sneglade på klockan, 08,57. WHAAAAT! klockjävlen hade inte ring. Nått fel på den, har kastat ut den nu. Fick panik viste jag inte skulle hinna med bussen så innan 10 sekunder efter jag vaknat ringde jag pappa och sa, "Jag har försovit mig, vad ska jag göra?" clever me! antingen hade jag fått vänta 1 timme på nästa. Då hade jag missat engelskan, då vi hade test. Hade jag missat testet hade jag varit tvungen att gå till skolan ¨på tisdag och inte så sugen på det. Så snälla Pappa körde ifrån sitt jobb och körde in mig. Kom 2 min innan lektionen började, tajming :D ..Det var mig en jobbig morgon.

Inget mentorsmöt, han var sjuk. Dte betyder inga kakor och saft  :'(.. Torsdagen ännu mer förstörd. på idrottsteorin fick vi jobba fritt, så gjorde nästan klart en uppgift vi har till om några veckor. Sen på idrott praktiskt blev dte fotboll, rätt kul! :)

Ännu mer jobbigt läge nu. Ingen i huset var hemma så ingen kunde hämta mig på bussen. Jag fick allstå gå hem själv i mörker, 2 km. Fy vad läskigt, men jag överlevde.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahah jaa precis :P det är kul att kolla på faktiskt :P

2009-01-29 @ 21:17:24
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0