isprinsessa?

Då är jag tilbaka helt välbehållen. Inte en enda skråma på hela kroppen inte änns en ramling hann jag med. Ja, detta ser låvade ut. Kanske klarar en pirruet på en fot snart? nja, inte hoppas på för mycket nu va... Det var svårare och läskigare än vad jag kunnat minnas.

Skulle inte sitta fel att kunna åka som isprinsessor, men där tar det slut. Drömma får man gärna göra! haha. Jo, jag trillade en gång. När jag skulle gå ner på isen så var där en liten isfläck precis innan, poff vilken vrupa jag kom med där. ;) sen när jag gick pga att jag frös. vad annars? & tog mig en kopp varm choklad och la mig framför öppna spisen och tinade upp mig. åg, vad jag njöt, så otroligt skönt det var. mums!


haha, vet inte om jag behöver säga nått om den bilden...


ehm, samma på denna bild som ovan. haha.


Just nu i detta som jag skrivet luktar det nybakta bullar i hela huset, underbart. Syns bara att man måste vänta tills dom är klara innan man kan hugga i. Samtidigt lyssnar jag i iPod på halleluja sen låten är mäktig måste jag säga. Men igenom iPodljudet hör jag Guitar hero-spelades, så hör kanske hälften hälften... Men mitt största problem just nu är att det finns inget kul på tv alls idag. Det är så här en mellan period, tv-kanalerna skiter nog i att ha nått bra att sända. Är mellan juletiden och tills alla skolor och jobb är igång, då har dom inget att komma med. Suck! jo, Victoria secrets fashion show 2008 går det repris på. Men den har jag redan sätt. Men tack, tur att datan då är uppfunnen så kan man sitta här och nörda sig, wiho! :D :D :D haha

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jess

ser riktigt roligt ut:D

2009-01-04 @ 17:52:01
URL: http://jjjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0