is på sjön

söndag är nog den tråkigaste dagen i veckan. Man bara degar sig igenom den känns det som. Man vill bara att den ska ta slut, söndag är en tråkig dag.

Nu känner jag lite vinterkänsla, igår snöade & nu är det is på sjöarna :) Ska ner till sjö snart och se om jag har kvar mina skridskorkunskapar var nog 1 eller 2 år sen senast jag åkte. tihihi... Synd bara att jag är så frusen av mig, det är sjuk! Jag måste ha flera lagar på mig och ändå börjar jag frysa först av alla, värst är fötterna och händerna. Det är jobbigt, man kan inte njuta man blir bara sur och irriterad för att man fryser. blöö! därför jag älskar sommaren så sjukt mycket. Fast vintern i säg är inte så dålig den har sina bra sidor också, synd bara att jag måste frysa hela tiden känns det som.


Nu ska jag tvinga med mig lillasyster ner till isen för att åka lite skridskor. Bilden är lite missvisade, isen är inte så "knottig" som det ser ut. Vi får väl se hur jag mår och känner mig ikväll. Haha, får väl be i hopp om att inte bryta några ben eller trilla igen isen. haha  x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0