Idrottgalan (Y)

I skolan håller vi på med en rolig sak på engelskan. Elle rjag tycker dte ska bli extra kul/nervöst att presentera det muntligt. Jag har valt att skriva om ABBA. Temat är Sweden in Amerika. Alltså har jag skrivit vad ABBA har med USA att göra. Spännade och kul.

På onsdag/torsdag? är det alltså muntligt redovisning, ehm ja! Har aldrig någonsin tyckte dte varit läskigt att stå framför människor, tvärt om. Jag älskar det. Gör hellre muntlig redovisning framme vid tavlan än skriftlig prov sittade vid bänken. Nu är det då dax för mitt första engelska pratning för nya klasskompisarna. Elle rjo har pratat engelska med dom, för är det ändå vi får göra på engelska lektionerna. Men jag utmannar inte ödet om man säger så. Ja, då får vi väl se hur går för mig. Jag menar detta, wish me good luck.

gammalt är glömt, allting är nytt!




Ikväll är det idrottsgalan :D Me happy! synd bara att inte Zlatan kommer dit, men tror man överlever utan han. Men han är ändå en av de största svenska idrottsprofilerna.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:56:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0