Idol

Sitter här och tittar på Idol 200 i repris. Lite så att man längtar till att det drar igång igen. Eller audition i alla fall, dom är humor på hög nivå. Det är så himla kul de som kommer dit med ett självförtrode över huvudet. De tror att de är Mariah Carey på att sjunga men sen när de får veta hur jävla kassa de är så dör jag av skratt. Det är nästan rätt åt dom att bli dissade i tv. Det blir jävligt bra tv måste jag säga. . .

Finns typ typer av framträdande som är bäst. De med förstort ego och blir totaldissade och kan inte ta skiten sen om det nästan är bara jobbigt att se på för dom är så dåliga och skämmer ut sig.

Här vill jag lägga video från youtube, men det har jag inte lärt mig ännu... Får bli länkar i stället

http://www.youtube.com/watch?v=goC_rFIa2Qw
Detta är pinsamt kul

http://www.youtube.com/watch?v=tydB-qSYtBU&feature=related
Sen har vi dessa "tuffa" killar som förtjänar att bli utskämmda i tv.

Fast min absoluta framträdade är Anna som sjöng Ring Ring.
http://www.youtube.com/watch?v=ufEwkUCjdzU&feature=related


Snart är det Trollkarens hemligheter, det är kul! Jag är alltid så irriterad när jag ser trollkaraer hur skickliga dom är, jag trodde faktiskt på magi innan. Kunde på allvar inte förstå hur man skulle kunna trolla vissa saker. Men efter detta pogram börjar mitt huvud förstå hur dte hela går till :D

Trevlig söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0