gårdagen

OJ, vilken dag det blev. Vi hade sjukt höga förväntningar på hur perfekt fredagen skulle bli. Jag tyckte den till och med blev bättre än jag hade väntat mig..

Dagen började med Vallåsen med skolan. Rättare sagt dom som hade valt att åka skidor, vilket var nästan alla jag umgås med. Väldigt kul hade vi det:)

 
Ja, dessa bilder sammanfattar dagen rätt bra :) på min bilddagbok har jag lagt ut fler. SB-sofia.bilddagboken.se.

Åkte med frida, Martina och Johana dit. Vi rätt olönt för oss att åka in till hbg först för att ta bussen till vallåsen sen. Hade blivit rätt många timmars omväg det. Men var där nog 15 min innan alla andra så slöade oss mest då. Sen kom busslassen och folk stömmade in. När ala väl hade fått sina saker var det dags att ta sig ann backarna. För dom fästa var detta första eller typ 2-3 gången dom stod på ett par skidor. Imponerad att dom var så duktiga som dom var ;)  . Men visst, det var kul! Man såg folk som flög hit och dit, några som låg i skogen, nån skida längre upp i backen med ägaren som en snögubbe längre ner, ja allt! Jag hade sjukt kul åt att kolla på alla andra. Gustaf vinner priset i roligaste! Till och med Mia och Christian (lärare) döskrattade. Det hade vunnit roligaste youtube-klipp eller nått om nån filmat. . Först åkte jag med Joanna och Filip och typ lärde och visade dom lite. Men lärade sig rätt bra och så med Yohanna och Simon sen mest, för att åka lite snabbare och hoppa och trixa :D kul kul. Simon fegis vågade inte, ändå skröt han om att han trillat minst gånger. Eller ja, man åkte med olika folk, hittade några här och där tog sig ett åka med dom och så... SJUK LYCKAD DAG PÅ VALLÅSEN! 

Vi tog oss EN lunchpaus på max 25 min. Vi hade verkligen inte tid till att äta. Fanns roligare saker att göra.

Om resten av dagen, Festen och B-hof kommer i ett annat inlägg! delar upp det ilte

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack =) ja det är helfränt!

2009-01-31 @ 22:45:10
URL: http://saandrup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så bra lördag. Kunde ha varit bättre. Du då ?

2009-01-31 @ 23:01:34
URL: http://blandi.blogg.se/
Postat av: ebba

härligt!

2009-01-31 @ 23:38:53
URL: http://abolh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0