Fredag hela veckan

För er som är intreserade så har jag fortfarande ont i tänderna + att jag har skav som gör grym ont bara jag rör munnen. Faaaaan!

Annars har dagen varit bra. Fått tillbaka en hel del prov och inlämningar och så. Det ser bra ut. :) Allvarligt, alla vill väl ha så bra betyg som möjligt. Varför inte pressa sig själv till det ytterast. Då vet man att man inte kunnat göra det bättre & det betyget man får var exakt i samma nivå som man är också. Great liksom.

efter skolan, blev det shopping och fika med Frida... Köpte en hel del idag. Riktiga fynd gjorde vi båda två. Är nöjd, fast var mest vår/sommarkläder jag köpte. Men kan ju piffa upp dom så ser det mer vintrigt och varmt ut, så kan jag börja använda mina nya kläder.

Jag vill ha sommar nu! sommar är lätt det bästa jag vet i alla katogorier, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0