fix och trix

Jag håller på att bli galen. Har hur länge som hellst hållt på och fixa med designen men den vill inte som jag vill. Nu har jag bara lust att kasta ut hela datan genom fönstret. Fan allt det ska vara så jävla svårt då. Kunde det liksm inte varit lite lättare, varför alla dessa omöjliga koder? vem fan fattar dom egentligen. nejnej

Nu får jag nog sätta mig vid tv och lugna ner mig lite.


Denna har jag har försökt få in som header med det går ju så klart inte. Fick till och med ta kort med min kamera för att bara ladda upp den för som vanligt funkar visst inte. . .

asså allvar, kan nått med sånt här. Please help me!

Kommentarer
Postat av: emelie

tacktack, nä tyvär så har jag ingen aning faktiskt.. det var en kompis som hjälpte mig med det.

2009-01-24 @ 23:18:53
URL: http://emelieaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag gjorde den själv i den storleken i programmet paint. :)

2009-01-24 @ 23:41:58
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

hm, just den headern som jag har nu har jag inte satt in själv. gjorde en annan förut som jag hade under ett längre tag som jag satte in själv och den ändrade jag inte något på i kodmallen. sen använde jag samma mall och gjorde en ny header på nu men tyckte det var så krångligt att få in färger osv så en kompis fixade det. men tror inte hon ändrade något i kodmallar. jag behövde iaf inte det första gången så borde inte ha behövts nu heller :)

2009-01-25 @ 00:03:14
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jo det är inte så svårt om man kan grunderna i hur man ändrar bloggen. Du får först ta reda på hur stor din bild är som du vill ha där uppe. Bredden o längden skriverr du in där detta finns..





#header {

background: #876170 url(ADRESSEN TILL DIN BILD) no-repeat left top;

margin: 0px;

padding: 0px 0px 0px 0px;

height: 452px; <-------------- HÖJD på bilden

width: 1000px; <--------------- LÄNGD på bilden



sen ska det funka! :)

2009-01-25 @ 09:54:11
URL: http://howaboutmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0