ett onödigt inlägg


Webcam bild

Det är sjukt vad gott detta lypsyl är. Är som godis, man bli beroende. Snart har jag knarkat upp hela. Min lillasyster kommer inte bli överglad, det är hennes. haha. .. Tänk er jordgubbstuggummi, där har ni detta lypsyl. Jammy!

Har nog inte mycket mer att säga mer än att jag är sugen att lägga mig tidigt idag. Vet inte varför är det bara. Fick ett nytt super duper gossigt täcke igår. Mums, ville bara sova vidare i morse. Så mysigt det var...Så får väl gosa med täcket nu i stället.

Nu är det snart Let's dance igen. Vem åker? Georg Scott hoppas jag på, han är så tråkigt. Han bidrar ju inte med så mycket energi kan jag inte påstå....

Vad händer i morgon, allihopa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0