dagar kvar


Denna roliga vägg får man se varje dag. Kan ju önskade att de 147 dagarna var våra dagar till vi tar studenten och inte 877 dagar. Men 877 dagar är inte så mycket heller bara si så där 2 ½ år kvar. Jaja, det går snabbt som fan. För jag går på världens bästa skolan, det vet jag! så sorry, livet är hårt för er andra ;) hehe, nej ni kanske också har det så bra som jag har det. Det hoppas jag verkligen & det menar jag också.

Gjorde min engelska redovisning om ABBA. och fan fan fan, tekniken är något som sviker allt för ofta. Kallad epå Gunnar/vakmästaren och han förklarade vad som skulle göra för att få det till att funka. tror jag, tyckte mer han pratade på japanska eller nått fattade inget. Asså han använda sig av ett "teknik språk" haha.. Så jag sjöng lite så där och nynnade, nej fan jag skämms inte. Men tyckte det gick bra, det var skänt att ha det gjort :D

JAG KOMMER BLI FET! med nöje! Vi har fixat till oss pizza/kebeb nu, värsta är att det börjar sprida sig :( fan.. Men eftersom vi är stammisar på maestro så kommer dom säkert fixa bord och allt till oss. Får hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0