crazy plans

Om ni bara vetat hur mycket jag ska resa under mina tre år på skolan och efter det. Vi planerar resor efter resor så fort vi har tid. Alltid lika kul att komma med sina galna ideer. Idag har dom varit större, kanske efter Isabellas berätellser om hur hon hade det i Kalifonien. Hör på detta, jag var tvungen att röra henne för detta. Hon hade började prata med nån kille spontant sen visade det sig att dte var killen som gjorde alla statist-rollerna i TWILIGHT!!! ( sååå cooooolt) jag avgudar Bella. Detta är då bara en av alla coola saker hon berättade om. Kan inte ta allt då hade ingen orkar läsa. Detta toppar allt även LC och LO hus, I love twilight. Så nu är dte ännu mer bestämt att min framtid handlar om Kalifonien, är rätt så säker på det nu.

Back to crazy plans. Första är då, västindien Dominikanska republiken. Simon med samstöd av Yohanna är riktigt taggade för detta. Simon berättar hur vi kommer bli hämtade på fylgplatsen med limosin och där chauffören säger, Mr Holmberg?  . Sen hur vi lever i lyx där. Hans familj har ett hus där, så slipper man kostnaden för hotell bra bra. Bara att flygbiljetten kanske kommer ligga på minst 10 000 kr.  Sen tillkommer delat kostnad för boende, mat och annat! hmm, jag säger till dom hela tiden att det aldrig kommer bli av för det är så stooort! ni fattar! Yohanna är riktigt på, hon ska dit!

Dominikanska republien, här kan jag gärna tänka mig att tillbringa många dagar. Heaven?

Sen har vi då en ide som Sandra, Joanna och jag snackade om samtidigt som dom andra hade dominikanska. Det är då att vi kör en billig flygbiljett till nån storstad i europa för ett par dagar. Sen utvecklade vi detta tänkade till att tågluffa en månad i europa. Till att köra typsikt chater-semster så som Ayia napa eller magaluf, detta skulle då skett när vi tagit student. Ja, hur många ideer om vart  vi ska resa men tills slut på middagrasten var vi klara.
Så här blir det Joanna, Sandra, Isabella och jag. Vi ska göra en buget semster mellan sommarlovet i 2 och 3. Där ska vi hyra oss en husvagn i minst 2 veckor för att sen ge oss av till franska riviern och spanska solkusten. Hoppet ligger på att Sandra hunnit ta körtkort, hon vet vilken press hon har nu;) haha.. Eftersom vi ska spara så mycket pengar som möjliga att ha kul för ska vi leva på nudlar, vår husvagn parkerar vi hos nån random kille vi raggar upp eller på nån liten grusväg nån stanns så slipper vi avgiften för camping. VÅr husvagn ska vara snyggt egen desgin också! Detta var vara riktigt bughet varant då. För att sen efter studenten åker vi till maldiverna. fast här fick vi tänka om då vi märkt att 2 veckor kostade 40 000 kr. Det kommer vi inte ha råd med, även om vi kör på en budgetvariant sommaren innan. Det lutar mot att det blir vi hänger med alla studenter i hbg på studentresan. Vet ej vart den går då, i år är det costa brava innan har det varit Sunny beach tex.

Här har vi franska rivierna, tänk oss där sommaren 2010?


Magaluf, när vi tagit studenten. Mitt älskade mallorca<3

Så, alltså detta var ett reseinlägg. Nu är det så, man pratar med än vi får gjort! men förstår ni hur kul vi hade haft det, husvagn, budget, 4 galnar svenska tjejor : )  . Denna sommaren har vi inga planer för, det hann vi inte med! Men ett besök i huvudstaden hade varit kul OCH BILLIGT! men sparar pengar redan nu. Ett sätt att tjäna pengar på är att vi ska bryta så många ben på kroppen och sen få skadestånd för det. haha x) Ja, vi flippade heeeelt ut i våra tankar. Det skulle nog vara underhållade att höra.

Ni skulle hört hur vi diskuterade vi är riktigt seriösa i detta. Fasen vad vi ska resa, alltså! Dominikanska med ett stort gäng, camingsemseter 4 pers, studentresan massvis med foooolk.

Jag ääälskar att resa! Bar att tankar ideer sprudlar ut ur munnen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0