crazy day

Denna dag har jag tillbringa mig med två saker, skolan & Joanna.

Skolan var väldigt slapp. Matte-POL(idag hade vi samhäll)-geografi.  På geografin började jag och Hanna planera och lägga upp vårt arbete där. Känns som att vi har rätt bra koll på vad vi ska göra framöver i geografin. Skönt, att ha det fixat. Bara MVG kvar att fixa, men det fixar vi! :)

efter skolan var jag med Joanna <3. Asså, vad ska man säga om oss egentligen. Herregud! Vi var väldigt effektiva hann med väldigt mycket, men vad oj vad virriga vi är. Men så jävla kul det var, vi är nog bäst! Ok, ni som undrade hur vår dag var så här kan jag samman fatta den snabbt. Vi båda är blondiner in i hårrötterna. Det funkar liksom inte, allt blir så jäkla knas på världens roligaste sätt.

Detta funderade vi över hur vi skulle lösa en "jobbig situation" jag inte tänker avslöja ännu.
* stockholmska turister
* ryska turister
* engelska utbytesstudenter
* hemlösa
* förvirrade
* stressade ungdomare

Inget behövdes komma till användning. Men kul att träna på alla altenativen

*Are you talking to me?
-yes
*But I'm not talking to you (detta har vi ett tecken språk till, kanske ett youtube klipp på detta)

NEEJ, MÅSTE SLUTA! Let's dance förtusan...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Freddan

Fan va jag hade velat va med i let's dance:P

2009-01-23 @ 22:41:12
URL: http://majami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, vilken dag! :D rolig, spännande, förvirrande och crazy day :D men, SKITKUL! måste nog säga att vi är de smartaste blondinerna i hela sverige! :D <3

2009-01-25 @ 18:34:53
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0