Chai latte


Frida på espresso house.


besvikelsen, Chai latte

När jag och Frida gick på stan pratade vi om detta med att många använder drycker som en accessoar. Ni vet, Starbucks muggarna och så. Men i Helsingborg är det espresso house som gäller. Men varken hon eller jag är nått fan av detta med varma drycker, kaffe, te, you name it! Men så har alla tjata om denna Chai latte hit och dit. Jaja, vi ville väl inte vara sämre så tog oss ett stopp i shoppades för att beställa vars en Chai latte då på espresso house. Fyfan, tog mig en klunk trodde jag skulle klökas, hann stoppa Frida att köpa en! Så satt vi oss ner, hon smakade samma reaktion för henne. Haha, våran hakor sjönk en anning där. Trodde ju att denna dryck skulle vara god. Kan inte fatta hur man kan tycka det är gott, det upplösa kväkningar och til och med spyning... Får dag var nääästan förstörd, nejdå! Vi försökte trycka oss i den med gick inte. Så illa var det.

Men tack att donkan finns. Men lika dum var jag där och beställde lila menyn men kom på lika snabbt att jag inte kan äta. Jag lät som en hund att inte skrika ut min smärta av att bara tugga en pommes. Så blir att lämna kvar stora delar av den maten också.

Kommentarer
Postat av: theres

svar: jo, hon är söt :)







klicka till mig på bloglovin!

jag gör samma för dig :)

2009-01-17 @ 01:30:13
URL: http://tirrren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0