allt börjar falla på sin plats

Jag skyndade mig allt jag kunde efter skolan för att hinna med kvart över tre bussen. Hade ca 3 min på mig att ta mig upp för en långa och jobbia backen till lasarettet i klackskor, men jag hann. Jag somnade som en stock på bussen. Hemskt att vakna blev så besviken. Skynda mig hem, skynda mig att äta. SEN!!! åkte jag och tränade, minste 5 hela kilometer. Jaja, jag talar sanning. Skönt som fan var det att springa lite. Och så nöjd man är ny då. Denna träning slutar inte här, i morgon har jag och Frida bestämt att ta gymintot på hälsobanken. Sen kan också jag och hon börja gymma. Dom flesta andra har gått det för längresen.Bättre sent än aldrig. Men nu jävlar kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0