.-.

tog visst ett tag ändå innan jag skrev ett nytt inlägg. tihihi

Blev som sagt en runda till väla idag & fick handlat en del.  Shorts, hårband och mineral foundation.

Då kan man undra varför jag köper ett par short på vintern, varför inte? tänk så blir det sommar i morgon då kan det var bara att ha ett par snygga short att komma med. Man vet ju aldrig med vädret längre. Nu känner jag att jag kanske inte borde använda så mycket smink. Jag verkligen tycker det är jätte fint dom som bara har pyttelitte mascara och lite rouge. Det funkar på sommaren för mig. Men man är så himla blek på vintern. Men för att inte slita allt för mycket på hyn nu under vintern så köpte jag en mineral foundation. inte för jag har problem med hyn, men man ska alltid vara försiktig med allt som sliter. Kosta vad det kostar tänkte jag. Men borde inte börja med den dyrast varianten nu i början så blev en för 170 kr, tror jag det var :) nu får vi se den funkar.




Sen fick jag i mig en glass också. Åh, så gott det var. Verkligen njöt av den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0