vallåsen

Vilken dag det blev igår, riktigt mycket skidåkning. Känner av det idag, träningsverk i hela kroppen känns det som+ att jag är väldigt trött fortfarade. Vi har iväg i 12 timmar igår, ni förstår nog rätt bra då. Fast det var det värt. Var helt okej med folk där igår, inte överdrivit mycket. Inga långa köar kanske som längst 3 min. Inga problem liksom. :D

Jag åkte dit med en hel hög killar, tror vi var 7-8 stycken. Jag, Robin Lantz (en kompis från öa), Ljung, Simon, Filip sen deras kompisar Kevin och Hampus. Väldigt kul var det. Testade på roliga och sjuka saker. Bland annat så gjorde jag och robin så att vi höll i varandras stavar sen åkte vi liksom ner som en cirkel, vet inte om ni förstår riktigt. Men sjuk läskigt men kul. Blev riktigt yr i huvudet. haha. Sen puckelpist då, rena livsfaran. I med att några inte var vana åkare precis så kom man där åkade, poff så låg där en hög med personen i vägen. Men ash, vi skrattade åt allt så bara kul när folk dom trillade hit och dit och låg lite över allt. Sen blev det en hel del hopp och trix i "trixparken" eller vad man kallar den. Vilket också var rätt kul, visst kunde väl gått illa men vafan var kul! jaja, kan inte precis skriva riktigt vad som hände. Det sker saker hela tiden med skidåkning och svårt att förklara. Ni får nöja er med detta.

Några få bilder här då:
robin fixade bordet .


das boys, några av de i alla fall.




....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0