dagen

Okej nu blir det då lite om dagen. Asså jag ska banne mig ta och köpa mig en lott och vinna ett par miljoner. Fy vad jag hade behövt det. Är så sjukt mycket jag vill köpa och ha nu! ina bara klädes/sko mässig, allt!
*Jag vill åka till USA nununu!
*Jag vill ha en miumiu-väska jag spanat in.
*Jag vill ha en lägenhet i Hbg
*Privat chaufför med en snygg bil
*en resa ner till alperna just nu, chamonix går fint.
*ett allmänt fullproppat kontokort till att shoppa gärnet med
*en privat läxhjälpare. Som kan göra alla tråkiga uppgifter.
*mac-laptop
Jag kan göra denna lista mycket längre. Men ett litet urval

Tillbaka till dagen då. Som sagt väla med Frida H och Jannike.Tror vi var där i nästan 5 timmar, inte fy skamm. Tog det mest lungt. Tog tid på oss att äta och snacka. Alltså bara umgås. Hittade både urläckra saker + riktigt gräsligt fula som vi vek oss av skratt över. ushfy! Jag håller på att spara mina pengar lite så fick inte hitta allt för mycket som jag ville ha. Men kunde dock inte låta bli ett par helt gudomliga skor. Ni ska få se. WOW!:D

here we go.







De är mer fina är på korten. Ni vet ju själva hur ett foto ljuger. Nu längtar jag bara till vår/sommaren så jag kan börja använda dem flitigt. Höjden på dem är kanske minst 10 cm, har inte mätt dem. haha . Det fixar sig, inga problem så länge jag inte vricka fötterna. Vilket jag inte kommer göra.

Nu måste jag snart börja ta fram och fixa allt tills i morgon för då blir det vallåsen :) wiho, åka skidor! jag vet inte riktigt helt vilka som ska med, men det ser jag imorgon.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: jannike

dom fanns på hemsidan, lite sugen jag blir på att beställa hem ett par alltså!! :) haha

och det stod att klacken var på 10 cm ;D

2009-02-18 @ 11:03:26
Postat av: joanna

vafan sofia, dem skorna ska ju maaaaaamma köpa till mig. haha :D dom är jääättefina! åh! :D

2009-02-18 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0