alltid samma

Jag känner att jag inte är super duktigt på detta med bloggade. Just nu för tiden har jag ingen lust med bloggen, att göra den nått speciell. Har inte tiden till det helt enkelt. Jag är nästan helt ärlig att jag är har upptagen 80 % av den tiden jag är vaken. Så då förstår ni att jag inte har tid till nått så onödigt som en blogg. Bara kul att skriva, kul att skriva av sig. Jag publicerar inte allt jag skriver. Har det sparat så bara jag kan se det. Mest för min egna skull :) lite som en dagbok, you know.  Så, väldigt lite skrivs verkligen här i, typ bara det ytliga. Sånt som bara nästan är "bullshit", nej men typ. Visst inte allt men en hel del.

Det konstiga är att jag har folk som känner mig olika som läser min blogg, förmodligen. Det blir liksom en krock där. Hur ska jag förklara? men, Det som en person känner mig som är för en annan person helt främmade. Kan verkar mysko och fel då.Men så är det. & är hel nöjd med det. Tro inte jag spela två olika människor, absolut inte. Samma gamla vanliga Sofia i grund och botten. Jag är på exakt samma sätt som jag alltid varit!!!  mer att olika folk tolkar mig på olika sätt, eller hur ska man förklara? jaja, skit samma!

Allt är bra, bättre än någonsin måste jag nog säga!  Alla pusselbitar håller på att falla på dess plats. Så har inget att komma och klaga över.

Denna tjejen har alltid varit samma tjej och kommer alltid vara samma tjej. Hon vet vad hon vill & det kan ingen stoppa eller ta ifrån henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0