onsdag

Jag har mig en ovanligt lugn dag. Sitter här hela tiden och kollar om och om igen, tycker det är väldigt konstigt att inte ha nått plugg alls. Konstig känsla, men klaggar inte! haha.

-Street dance, på morgonen. Hjärnan går på högvarv, tusan vad man måste vara koncentrerad och hänga med.
-Tyska. Ehm, vad gjorde vi där? redan glömt. Förmodligen inget märkvärdigt då
-Lunch. Tacos på sams. Riktigt gott, börjar variera med maten nu.
-Matteprov. Nervös, tiden skrämde mig mest. 2 h fick vi sitta som mest. Det tyder på ett stort prov. Jag fick väl anstränga mig hjärna till det yttersta får se hur långt det räcker

.... Slut för dagen

Frida H hade också slutat så tog samma buss hem coh pratade bland annat om helgen. Den kändes rätt nära på döden. Vi får väl liva upp den med nått om inget annat sker.

NU langar jag bloggar till Frida. Jag tror jag läser MINST 20 stycken varje vecka. Tycker det är kul att se hur andras "liv" är. Spännade och intresant och lite inspererade ibland. Livstilsbloggar,modebloggar,kändisbloggar,kompisbloggar,humorbloggar,fotobloggar,storbloggare(blondinbella,kenza),helt okända kottar i tex norrland, ja typ allt möjligt! haha, brist på annat att göra skulle man kunna tro! Anledningen till att jag inte är super aktiv på bdb och facebook. För kanske lite mer än 1,5 år sen började jag läsa Blondinbella och Kenzas, listan har ju gjorts en hel del längre nu.

Allt för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0