bio

Det lite snabbt ändning igår när vi var på bion. Vi tog och kollade på valkyria i stället. Hade hört lite snack om att Benjamin Button skulle vara seg och dryg så ville inte chansa så fick bli valkyria med Tom Cruise i spättsen.
Valkyria handlar om andra världskriget och att några inom Hitlers egna "parti" försöker göra en kupp för att störta Hitler och nazismen. Hur det gick med allt kan ni nog redan lista ut med tanke på att filmen är lite baserat på verkliga händelser. Filmen var helt ok, men blev i alla fall fast i den och levde sig in i den. Hann bli sur och vilja hoppa in i filmen ett antal gånger. Men inget jag skulle betala för att se igen, så bra var den inte. Kanske inte min typ av filmsak precis.

Innan filmen drog igång är det ju reklam för kommande filmer. Rosa pantern 2 var en av dom, den lilla snutten vi hann se av den filmen var roligare än hela Valkyria. men men, valkyria var väl mer spännade och gripande. Som sagt helt okej film, 5/10 kanske?

Det är love&light-fest i Helsingborg denna veckan så var massa fräcka ljusdekorationer och blommer i hela stan. Jätte fint och mysigt. Vi tycker det var skit coolt, blev helt till oss så Frida sprang på och ställde sig vid ett ställe så jag och Jannike kunde ta kort på det utan att se för "turistiga" ut. haha. Vid torget vi bion var det lyse bildade snurrade hjärtan på marken, jätte mysigt. Åh, önskar man haft mer tid så man kunde kolla in hela stan.


Precis, är ju LOVE&light festival. Frida och Jannike kände att dom ville pussas lite .


Men men, var en mycket roliga kväll igår. Mys mys. Oj, förutom detta måste jag säga. Vet inte hur mång agånger jag höll på att halcka och falla dit. Nu snackar vi inte om såna små man bara halkar till lite. jag var på väg att falla bakåt och benen var på väg och olika håll innan mina armar hann få tag på Jannike eller Frida. jag var som bambi på hal is på riktigt. haha. ojoj, men jag lever och helt välbehållen.

Tack för en sjukt kul och mysig kväll <3

Kommentarer
Postat av: Ronia

trevlig blogg du :)



Kram

2009-02-21 @ 16:06:58
URL: http://rooonija.blogg.se/
Postat av: Deniesé

SV: Haha, har man några som man tycker om som deltar så är det svårt att inte hålla koll ;)

Hoppas du haft en toppen dag!

2009-02-21 @ 16:08:29
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: ♥BROKEN

Svar: Tack så mycket! :) Din är också fin!

2009-02-21 @ 16:09:33
URL: http://emptyandalone.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Vad tycker du om Gruppen Girlicious senaste låt & video?

Du kan lyssna och titta i min blogg!

Rock on och ha de gött!

2009-02-21 @ 16:41:01
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: jennie

jag tyckte valkyria var jättebra (:

men smaken är ju som baken, haha

2009-02-21 @ 17:52:09
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

smaken är som baken, DELAD !! muhihi

2009-02-24 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0