tisdagar borde skjutas

TJOHO!

Ehm, har nog inget spännade att berätta för er. Inget som ni kan tycka är kul och spännade. Händer en del roliga & knasiga saker saker i skolan, men inte alla som hänger med i svängarna då. . En grej kanske jag kan säga; JAG - Anna Sofia Björk har börjat tycka pizza är ok att äta. Har alltid annars tyckt det varit vidrigt, bara kunnat äta om jag inte haft nått annat val. Kebeb for life! nej, pizza börjar bli bra, kanske för det har blivit en hel del ätade nu den senaste tiden. Vi får ju som sagt pizza på en av resturangerna vi äter på, nej lärarna vet inget inte alla elever heller. Tycker dte är lika kul varje gång folk kommer in på maestro och säger, VA FÅR MAN PIZZA? noshit, du är efterbliven! Strunta i pizzan nu, har snart tröttnat på det. Om jag inte redan gjort, övervägde en kycklingsallad idag. Ash, ska på hälsobanken i morgon och gymma bort dne pizza så den är ur världen. Nema problemas.

Just ja, hann med ett snabb besök hos tandläkaren idag. SKulle sätta fast nått som låsnat. Tråkigt värre! HAHAHA, måste säga jag har nog blivit konstig. När jag låg är i stolen idag tyckte jag det var rätt avkopplande. Sen när tyckte jag det, tandläkaren har varit en av mina skärck väldigt länge. Dom kanske inte är några Hitler-människor som är onda, tandläkare kanske har ett hjärta trotts allt ;)

Just ja, detta skulle jag skriva tänkte jag på innan idag. JAG HATAR TISDAGAR!!! de är så jobbigt dryga, POL heeeela dagen. Vi kollade på en film om klimtet  (tror det var det, väldigt tråkig film med andra ord)i 1 jälva timme. 15 min gick ann sen började jag sova lite, sen fixade Sandra med mitt hår sen bytade vi, sista tiden flummade "vi där bak" . Ash, bara ett uttryck ..

Hejsansvejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0