söndag

Har inte skrivit något idag, för inte gjort nått speciellt. Mest kollat tv och vintersport. 1 VM guld i skidskytte och en silver plats i längdåkning. GÖTT! haha, så glad jag blev :) tänk vad lätt man kan få lite glädje.

Seriöst lovet är slut nu. Men har varit ett bra lov. Hunnit göra det jag ville.
* träffat lite öa-folk
*shoppat
*vallåsen
*bio
*slappa och vila
(påminn mig om jag glömt nått, känns som så)

Blev inget av
- blev ingen fest. Men jag överlever, gjorde inte så mycket. Hade kul ändå.

JAAAA! nu hör jag, min syster kom innanför dörren. Hon är tillbaka efter 10 dagars skidsemster i alperna. Måste höra hennes berättelser sen österrike nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0