shopping

Nu vart man hemma då. Blev en längre dag än jag trott. Men det behövdes.

Har shoppat mig nöjd nu. Finns en grej som jag störde mig på: överallt var dte härliga vårkläder DET ÄR FAN VINTER!! jag blir desperat att använda vårkläder dom är så fina och mysiga men det är för KALLT jag hade fysig mig till döds. suck suck! åhhh, snälla ta bort hela februari. och ge mig vår och mars april. mums sen kommer sommaren på det. Perfekt!

vad som finns här i visar jag er sen. Men det gjorde min dag och flera månader framöver! Uberhappy Sofia


Nu måste jag äta, riktigt mycket! Frida och jag fick oss en "chock" idag. Återkommer med det också, kanske!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit nice dag idag ju ;D Taaack för idag Sofia :D puss

2009-02-02 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0