shopping

Uppe med tuppen. Nja inte precis men nästan. Vaknade när pappa och lillsyrran stack. De plus Fridas kompis skulle till vallåsen och åka skidor idag. . Kunde följt med men väntar heller tills imorgon då jag ska dit med mina classmates :) ska bli skoj skoj! Ni har nog redan fattat att jag älskar åka skidor så behöver nog inte säga det. haha.  Det är så obeskrivlig härlig.

Sitter här och döar lite tid. Ska snart börja göra vid mig för att sen sticka till väla och shoppa med Frida H och Jannike :) Men jag har lovat mig själv att INTE handla något onödigt. Hellst så lite som möjligt. Vill spara så mycket pengar tills i vår så jag verkligen kan frossa shopping då i stället. Får väl se hur det går med de. Hur som hellst ska det ändå bli trevligt attid kul att umgås med Frida H och Jannike :) <3

Nej nu har jag nog inte så mycket mer att säga. Ha en trevlig tisdag och njut av lovet allesammans!


Kommentarer
Postat av: mia

sv: jomen visst är det! :)

2009-02-17 @ 12:34:51
URL: http://mypaperheart.blogg.se/
Postat av: matilda

åå de låter trevligt hörre du :)

jaa... kompisar, träning.. pojkvännen :P typ de bara :P

skulle också behöva shoppa :( har ingenting just nu känns de som :(

2009-02-17 @ 17:41:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0