sega jag

Ojsan hoppas blev nog inget bloggade igår inte va? Det tar vi igen idag då, för igår var en kulig dag.

Min skola var ledig igår så bestämde med Frida att hitta på nått för att "fira" att vi var lediga. Funderade på vad vi skulle göra om vi skulle åkt in till hbg och hittat på nått där men ingen av oss pallade det. I stället gick vill till UC (örkelljungas gymnasium) för att hälsa på dom. Kul att träffa så många av gamla folket igen, blir alldeles för sällan nu. Blir nästan tok av det att man så sällan ses. Jag och Frida fick då låsas att vi var nior som var på besök. haha. Pinsamt värre. Första lektionen var en väldigt slapp och skojiga engelska lektion. Dom gjorde nån typ av "berg land sjö" lekan, I love that game! sen lite rast träffade ännu mer gamalt folk, jippieee! åhhhh, sen följde vi med Pyttan på henne franska. Oj vilket misstag. Läraren var helt galen. Jag som aldrig läst franska blev tvingad att läsa en sida. Och Frida och även Jessika som hängde på oss fick värsta förhöret. Som om dom hade prov med henne nästan. Läskigt värre var den tanten. Vi fick käcka ur oss att vår buss skulle gå så vi kunde sticka. Där var den "skolandagen" slut. Kul att få träffa alla igen, speciellt min mandis saknar henne så<3

Örkelljunga utbildningscentrum



Efter vår skoldag gick Jag, Frida och Pyttan till Stationen och käkade. Restan av dagen spenderas med Frida. :)

KUL DAG! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, we all love rodica :)

2009-02-14 @ 11:11:06
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: amanda

saknat dig med! :D

haha, säger ju deee, tänk jag som har henne tåv gånger i veckan i spanska ? ;)

2009-02-15 @ 17:26:40
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0